SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Forretningsbetingelser gælder for Privat køb af (og deltagelse i) Coachingforløb, kurser, foredrag og onlineydelser hos Oceaim Aps

Disse forretningsbetingelser er gældende mellem parterne ved køb af tjenesteydelser hos Oceaim Aps

 

AFTALENS PARTER

Oceaim Aps (CVR-nr. 33949367), etableringsår 2011

Havnepladsen 8, 1s, 4800 Nykøbing F (indtil 31/10-2024)

Toldbodgade 11, 1s, 4800 Nykøbing F (fra 1/11-2024)

Tlf 70 260 210

Mail: info@oceaim.dk

Kunden er den person eller juridiske person, i hvis navn bestillingen afgives.

 

BESTILLING

Tilmelding til kurser, foredrag, køb af produkter og/eller tjenesteydelser samt øvrige onlineprodukter kan ske på følgende måder:

Bestilling på telefonnummer 70 260 210

Pr. e-mail på adressen bc@oceaim.dk

Efter korrekt tilmelding modtager kunden en e-mail som bekræftelse på den endelige aftale (ordrebekræftelse).

 

LEVERING

Levering starter når aftalen indgås med mindre kunden vil gøre brug af fortrydelsesret på 14 dage.

 

PRISER

Oceaim tager forbehold for prisændringer.

Oplyste priser er enten momsfritaget eller inkl. moms, afhængigt af kursets karakter.

 

BETALING

Betaling sker online via betalingslink som sendes med faktura.

Betalingssystem med Dankort eller kreditkort eller ved bankoverførsel jf. fremsendt faktura. (Obs! Kontooverførsel er ikke dækket under indsigelsesordningen.)

Der pålægges ikke betalingsgebyrer.

 

FORTRYDELSESRET

Når du bestiller et forløb hos Oceaim, må du enten vente 14 dage på at få den leveret – til fortrydelsesfristen er udløbet - eller du kan give dit udtrykkelige samtykke til, at Oceaim kan gå i gang med at levere ydelsen, og at fortrydelsesfristen ophører, når ydelsen er leveret.

 

REKLAMATIONER

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse i forbindelse med aftaler om levering af tjenesteydelser.

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer. 

Derfor skal enhver reklamation over produkter eller tjenesteydelser, udbudt af Oceaim ApS, uden ugrundet ophold rettes skriftligt til Oceaim Aps. Telefon: 70 260 210 eller mail: bc@oceaim.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Brian Christensen, telefon 70 260 210 eller via mail på bc@oceaim.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via naevneneshus.dk, hvis betingelserne herfor er opfyldt.

Hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

PERSONOPLYSNINGER

Se Oceaim’s hjemmeside https://oceaim.dk/datatryghed.aspx om Datatryghed hvor du ligeledes bliver bedt om samtykke inden et forløb kan opstartes.

 

Retur til Menu, klik her