SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Forretningsbetingelser gælder for Privat køb af (og deltagelse i) Coachingforløb, kurser, foredrag og onlineydelser hos Oceaim Aps
Disse forretningsbetingelser er gældende mellem parterne ved køb af tjenesteydelser hos Oceaim Aps
AFTALENS PARTER
Oceaim Aps (CVR-nr. 33949367), etableringsår 2011
Havnepladsen 8, 1s, 4800 Nykøbing F (indtil 31/10-2024)
Toldbodgade 11, 1s, 4800 Nykøbing F (fra 1/11-2024)
Tlf 70 260 210
Mail: info@oceaim.dk
Kunden er den person eller juridiske person, i hvis navn bestillingen afgives.
BESTILLING
Tilmelding til kurser, foredrag, køb af produkter og/eller tjenesteydelser samt øvrige onlineprodukter kan ske på følgende måder:
Bestilling på telefonnummer 70 260 210
Pr. e-mail på adressen bc@oceaim.dk
Efter korrekt tilmelding modtager kunden en e-mail som bekræftelse på den endelige aftale (ordrebekræftelse).
LEVERING
Levering starter når aftalen indgås med mindre kunden vil gøre brug af fortrydelsesret på 14 dage.
PRISER
Oceaim tager forbehold for prisændringer.
Oplyste priser er enten momsfritaget eller inkl. moms, afhængigt af kursets karakter.
BETALING
Betaling sker online via betalingslink som sendes med faktura.
Betalingssystem med Dankort eller kreditkort eller ved bankoverførsel jf. fremsendt faktura. (Obs! Kontooverførsel er ikke dækket under indsigelsesordningen.)
Der pålægges ikke betalingsgebyrer.
FORTRYDELSESRET
Når du bestiller et forløb hos Oceaim, må du enten vente 14 dage på at få den leveret – til fortrydelsesfristen er udløbet - eller du kan give dit udtrykkelige samtykke til, at Oceaim kan gå i gang med at levere ydelsen, og at fortrydelsesfristen ophører, når ydelsen er leveret.
REKLAMATIONER
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse i forbindelse med aftaler om levering af tjenesteydelser.
Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.
Derfor skal enhver reklamation over produkter eller tjenesteydelser, udbudt af Oceaim ApS, uden ugrundet ophold rettes skriftligt til Oceaim Aps. Telefon: 70 260 210 eller mail: bc@oceaim.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Brian Christensen, telefon 70 260 210 eller via mail på bc@oceaim.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via naevneneshus.dk, hvis betingelserne herfor er opfyldt.
Hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
PERSONOPLYSNINGER
Se Oceaim’s hjemmeside https://oceaim.dk/datatryghed.aspx om Datatryghed hvor du ligeledes bliver bedt om samtykke inden et forløb kan opstartes.